Συχνές Ερωτήσεις (FAQ)

1- Πως θα κάνω την παραγγελία μου ?

Στο salestore.gr μπορείτε εύκολα να κάνετε την παραγγελία σας με τρείς τρόπους

  • Α) Μέσα από το site : όταν βρείτε το προϊόν που θέλετε, πατήστε στην επιλογή «Προσθήκη στο καλάθι» και ακολουθείστε τα βήματα μέχρι την ολοκλήρωση της παραγγελίας
  • Β) Τηλεφωνικά : καλώντας δωρεάν από σταθερό στο 210-985 80 07 από Δευτέρα έως Παρασκευή    10.00πμ - 4.00μμ.
  • Γ) Μέσω e-mail :  στείλτε μας απλά την παραγγελία σας στο  sales@salestore.gr ή στο order@salestore.gr

2- Με τι παραστατικά αγοράζω την παραγγελία μου ?

Τα εμπορεύματα μπορούν να αγοραστούν με 2 τρόπους :

A) Με απόδειξη λιανικής στα στοιχεία που δηλώσατε στην παραγγελία σας Η εξόφληση της παραγγελίας σας πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση του προϊόντος και μπορεί να γίνει με έναν από τους τρόπους πληρωμής, όπως αυτοί αναφέρονται στο σχετικό μενού (Τρόποι Πληρωμής)
Β) Με Τιμολόγιο : Αν είστε Εταιρεία ή ελεύθερος επαγγελματίας, στην Theocom Α.Ε.E. σας δίνεται η δυνατότητα να αγοράσετε από το salestore.gr  και με τιμολόγιο πώλησης, εφόσον συμπληρώσετε κατά την παραγγελία σας τα εξής στοιχεία: Επωνυμία εταιρίας, Α.Φ.Μ., Δ.Ο.Υ., Τηλέφωνο, Δ/νση Έδρας και επάγγελμα. Δεν είναι απαραίτητο η Διεύθυνση της Εταιρείας του Τιμολογίου και η Διεύθυνση παράδοσης να είναι ίδιες (υπάρχει ειδική ένδειξη για το που επιθυμείτε να παραδοθούν τα εμπορεύματά σας). Οι τρόποι πληρωμής και οι όροι ισχύουν ακριβώς όπως στην περίπτωση της απόδειξης λιανικής.

3- Τα προιόντα που αγόρασα καλύπτοναι από εγγύηση και ποιοί είναι οι όροι εγγύησης?

Όλα τα προιόντα που προμηθεύεστε από το salestore.grκαλύπτονται από εγγύηση και ειδικά οι συσκευές κινητής τηλεφωνίας (smartphones). Για τους όρους εγγύησης των κινητών θα ανατρέξετε στο πεδίο "Πληροφορίες" -- "Όροι Εγγύησης κινητών" ώστε να ενημερωθείτε αναλυτικά.

4- Πώς θα παραλάβω τα προιόντα που αγόρασα ?

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΣΑΣ : Αποστολή μέσω courier σε εργάσιμες ημέρες και ώρες

ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΣ : Οι παραλαβές γίνονται Τρίτη-Πέμπτη και Παρασκευή  11,30 - 15,30

Το salestore.gr εκτός από την επί τόπου παραλαβή από τα γραφεία της επιχείρησης που βρίσκονται στο Π.Φάληρο, προσφέρει παράδοση στο σπίτι/χώρο της επιλογής σας σε όλη την Ελλάδα, μέσω της SPEEDEX, από τους πιο αξιόπιστους συνεργάτες διανομής, με τις ακόλουθες ξεκάθαρες χρεώσεις :

5- ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ :  

4 €        για Παραγγελίες  Πανελλαδικά εκτός Αττικής

2,5 €     για Παραγγελίες  στο Νομό Αττικής

Για τα υπερμεγέθη προϊόντα  η χρέωση είναι 15€ για Ν. Αττικής ενώ για την υπόλοιπη Ελλάδα και Θεσσαλονίκη είναι 30€

Αποστολές εμπορευμάτων μέχρι 2 κιλά για τις Ευρωπαικές χώρες η χρέωση είναι 35 €

6- ΕΞΟΔΑ ΑNTIKATABOΛΗΣ :  

3 €    για Πανελλαδικές παραδόσεις, εκτός από απομακρυσμένες/ δύσβατες/ δυσπρόσιτες περιοχές όπου θα πρέπει να μας καλέσετε για  να ενημερωθείτε για τη χρέωση πριν την παραγγελία σας.

7- Πόσο ασφαλείς είναι  οι συναλλαγές μου ?

Oι συναλλαγές σας είναι απολύτως ασφαλείς μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του salestore.grκαθώς  προστατεύονται από πιστοποιητικό ασφαλείας SSL ενώ παράλληλα στους δικούς μας servers δεν αποθηκεύεται κανένα απολύτως στοιχείο της πιστωτικής κάρτας που εισάγετε. Επίσης η καινοτομία του salestore.gr είναι ότι διαθέτει σύνθετη πιστοποίηση όπου συμπεριλαμβάνεται και ενα πιστοποιητικό ασφαλών συναλλαγών  SSL 256-ΒΙΤ κρυπτογράφησης (αντί των συνήθως 128 της αγοράς ) από την COMODO, έναν απο τους μεγαλύτερους παροχείς υπηρεσιών διαδικτύου παγκοσμίως. Αυτό, σε συνδυασμό με την πιστοποίηση μας, καλύπτει ΚΑΘΕ ανάγκη πιστοποίησης του ιστοτόπου μας και ως ασφαλούς ταυτότητας αλλά και ως ασφαλούς πλοήγησης ιστοτόπου.
Σας επιβεβαιώνει λοιπόν ότι τα στοιχεία του salestore.grείναι απολύτως ελεγμένα και αληθή, εξασφαλίζοντάς σας ακόμη περισσότερη σιγουριά κι ασφάλεια για κάθε σας συναλλαγή. Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά, δείτε την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ , στο μενού Οροι και Προυποθέσεις.

Οσον αφορά τις αγορές σας μέσω Πιστωτικής κάρτας, όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της διεθνούς πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών "Viva Payments" και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση EV-SSL-128 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit. Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.Η Viva Services έχει λάβει πιστοποίηση PCI Data Security Standard (PCI DSS), και εφαρμόζει την προβλεπόμενη πολιτική ασφάλειας η οποία αξιολογείται με συνεχείς ελέγχους από πιστοποιημένο ελεγκτή.Η πρόσβαση στα συστήματα της Viva Payments ελέγχεται από τελευταίας τεχνολογίας firewalls και συστήματα εντοπισμού κακόβουλων επιθέσεων (Intrusion Detection και Denial of Service Protection Systems).Το σύνολο των υποδομών της φιλοξενείται σε πιστοποιημένο PCI-DSS data center της εταιρείας Rackspace (Level 1 Certified Services Provider) στη Μ. Βρετανία.Σημειωτέον οτι η Viva Payments είναι ένα Ίδρυμα Πληρωμών αδειοδοτημένο από την Τράπεζα της Ελλάδος. Οι ίδιες βασικές αρχές εμπιστευτικότητας κι απορρήτου που διέπουν την τραπεζική ισχύουν αντίστοιχα και για τη Viva Payments.

8- Υπάρχει τρόπος να παρακολουθήσω την παραγγελία μου ?

Η παρακολούθηση Παραγγελίας από το salestore.grγίνεται εύκολα και αυτομάτως, δηλαδή:  

Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, σας έρχεται μέσω e-mail ο κωδικός επιβεβαίωσης (ID). Στη συνέχεια κάνετε πάλι login και πηγαίνετε στο κουτάκι στο δεξί μέρος της σελίδας όπου λέει  "Διαχείρηση της παραγγελίας(ων) μου", όπου συμπληρώνετε απαραίτητα το κάτω πεδίο ασφαλείας που θα σας ζητηθεί, και στη συνέχεια συμπληρώνετε το IDπαραγγελίας που έχετε λάβει μεσω mail. Αμεσα έχετε λεπτομερή ενημέρωση για την κατάσταση της παραγγελίας σας.

9- Μπορώ να κάνω επιστροφή κάποιου εμπορεύματος ?

Το salestore.gr σας προσφέρει δικαίωμα επιστροφής εντός 14 ημερολογιακών ημερών (σύμφωνα με το νόμο περί προστασίας καταναλωτή - Ν.2251/1994-) στις περιπτώσεις που απλά αλλάξατε γνώμη για την παραγγελία σας. Εσείς είτε μας ειδοποιείτε να το παραλάβουμε εμείς από τον χώρο σας με επιβάρυνση 6€ ή απλά μας το επιστρέφετε στα γραφεία της Επιχείρησης. Σε κάθε περίπτωση τα έξοδα αποστολής της επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη. Στη συνέχεια, εφόσον το επιστρεφόμενο προιόν ελεγθεί και βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία,  το ποσόν της αγοράς  (χωρίς να περιλαμβάνονται τυχόν έξοδα αποστολής/αντικαταβολής του), μέσα σε διάστημα 14 ημερών πιστώνεται στο όνομα του αγοραστή για επόμενες αγορές ή κατατίθενται στον Τραπεζικό του Λογαριασμό.  Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία, η οποία  δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σημαντική σημείωση : Οι θήκες κινητών, τα καλώδια και τα ακουστικά μετά το άνοιγμα της συσκευασίας τους ΔΕΝ επιστρέφονται. Ειδικά για την περίπτωση των ακουστικών που ειναι εσωτερικά του αυτιού (on ear) η επιστροφή απαγορεύεται για λόγους υγιεινής του καταναλωτή.

**Προϋποθέσεις Επιστροφής : Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην κλειστή εμπορική του συσκευασία (εξαιρούνται οι κατηγορίες αξεσουάρ και αναλώσιμα τα οποια ΔΕΝ επιστρέφονται) και να συνοδεύεται από την απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς.

***Διαδικασία Επιστροφής : Α) Επικοινωνείτε μέσω e-mail στο support@salestore.gr αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας και τον τύπο προβλήματος και B) Συμπληρώνετε την Φόρμα έγκρισης επιστροφής εδώ

Εντός 1 εργάσιμης ημέρας θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας για να σας δοθεί ο αριθμός έγκρισης επιστροφής, που είναι απαραίτητος για την επιστροφή προϊόντος από τον χώρο σας.

Το προϊόν θα αποσταλεί στο τμήμα Service για έλεγχο προς διαπίστωση ότι η βλάβη δεν οφείλεται σε κακή χρήση εντός 5 ημερών. Στην περίπτωση αυτή λοιπόν, θα αντικατασταθεί με νέο και εφόσον δεν υπάρχει διαθέσιμο το ίδιο προϊόν θα αντικατασταθεί με άλλο προϊόν ιδίων ή ανώτερων τεχνικών χαρακτηριστικών. Δείτε περισσότερα σχετικά με την Εγγύηση και τους όρους της εδώ

****Η επιστροφή χρημάτων -εφ όσον ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση του προιόντος- γίνεται εντός 14 ημερολογιακών ημερών, με την έκδοση του σχετικού παραστατικού και πάντοτε μέσω Τραπέζης, εκτός απο την περίπτωση της πληρωμής μέσω Paypal, οπου επιστρέφονται απο εκεί απευθείας.

10- Τι γίνεται σε περίπτωση Ακύρωσης της Παραγγελίας μου ?

Ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει άμεσα οποιαδήποτε παραγγελία της οποίας τα προϊόντα είναι σε κατάσταση επεξεργασίας/συλλογής και για την οποία δεν έχουν αρχίσει οι διαδικασίες αποστολής και έκδοσης παραστατικών. Η ακύρωση γίνεται με ανάλογο αίτημα του πελάτη μέσω e-mail, fax ή τηλεφωνικής επικοινωνίας.

11- Πως μου επιστρέφονται τα χρήματα εάν ακυρώσω και έχω ήδη πληρώσει ?

Από την στιγμή που θα ζητηθεί η ακύρωση της παραγγελίας τότε θα επιστραφεί στον πελάτη μέσω κατάθεσης στον Τραπεζικό του λογαριασμό, ολόκληρο το ποσόν που έλαβε η επιχείρηση από την συναλλαγή (δεν επιστρέφονται έξοδα αποστολής/αντικαταβολής όπως επίσης τυχόν τραπεζικά έξοδα και προμήθειες ενδιάμεσων/τρίτων που παρακρατήθηκαν ώστε να γίνει η πληρωμή του πελάτη προς την επιχείρηση) εάν και εφόσον δεν έχει ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής και έκδοσης φορολογικών παραστατικών. Σε περίπτωση που τα εμπορεύματα έχουν ήδη αποσταλεί και έχουν εκδοθεί τα σχετικά παραστατικά, τότε ισχύουν οι 'Οροι Επιστροφής της παραπάνω παραγράφου.

12- Επηρεάζεται η αγορά μου εάν εν τώ μεταξύ αλλάξουν οι τιμές ?

Τη στιγμή που επιβεβαιώνετε την παραγγελία σας αφού έχετε επιλέξει τον τρόπο πληρωμής σας, η αγορά σας έχει πραγματοποιηθεί. Οποιαδήποτε μεταβολή της τιμής από την στιγμή εκείνη και μετά, δεν μπορεί ούτε να  επιβαρύνει αλλά ούτε και να ωφελήσει τον πελάτη βάσει του ισχύοντος εμπορικού δικαίου.

13- Πως αλλάζω το προφίλ μου;

Μπορείτε να δείτε και να τροποποιήσετε τα προσωπικά σας στοιχεία, απλά μπαίνοντας στο «Λεπτομέρειες Προφίλ» που βρίσκεται στο δεξί μέρος της σελίδας, και στο τέλος εφ’όσον κάνετε τις απαραίτητες διορθώσεις, να πατήσετε το πλήκτρο «Αποθήκευση»